Grensovergang Ecuador - Peru

30 november 2010

Grensovergang Ecuador - Peru

Deze foto werd gemaakt op 30 november 2010.

1. roel schreuder:
    12 december 2010
    Wat een avontuur is dit en wat een prachtige natuur. Heb al geschoten dat dit niet geschikt is voor mijn Cruiser. Dan rammelt er wel erg veel los. Ik geniet van je foto's. Dat jij niet in de paniek raakt als je motor stopt, ik moet daar niet aan denken....daarbij komt dan wel dat ik bitter weinig weet van motoren en alleen maar gezellig veel rijd.
    Van die politie is wel heel herkenbaar van erg veel landen, ook binnen Europa. Beetje bijbeunen noemen ze dat. Rob veel succes met het vervolg van je trip.
  2. Johan Peters:
    12 december 2010
    Dag Rob,
    Goed om te horen dat alles nog volgens plan gaat met jou en je motor. Prachtige verhalen en mooie foto's. De Dakar rally gaat jouw route overlappen, maak je dat nog van nabij mee, of ben je dan al te zuidelijk? Groet, Johan.
  3. Rob Laan:
    13 december 2010
    Met die cruiser van jou wordt het inderdaad niets hier Roel, veel te zwaar en alles trilt kapot. En Johan, Als het goed is kruis ik de Dakar in de eerste helft van januari maar ik moet nog uit zien te vissen hoe de route precies gaat en waar je kan kijken. Lijkt me wel leuk om die caravaan even langs te zien komen.
    Groeten,
    Rob