Cartagena stadspoort

6 november 2010 - Cartagena, Colombia

Deze foto werd gemaakt op 6 november 2010 in Cartagena, Colombia.

1. marcel:
    6 november 2010
    hoi rob spanent en leuk hoor
    dat verhaal dat zal wel even schiken
    zijn geweest groetjes en gniet er van
    marcel
  2. Annetta van Balen:
    7 november 2010
    Zondagavond in Nederland, Heerenveen. Wij hebben een prachtige herfstdag achter de rug met een relaxed familiefeest voorzien van gekleurde tapas en dito drankjes voor mijn papa's verjaardag. Alleen hij was er niet..... In het ziekenhuis vanwege een korte bewusteloosheid in de kerk (vind je het gek...) en goddank of wie dan ook verscheen de man een paar uur later, na een ziekenhuisaudientie op IC, met mama en mijn broer.
    Dus: pluk de dag! Ze snellen.
    Prachtig begin voor je reisverleden! En Johan was al bang dat je boeltje verpatst was op de zwarte markt voor een slordige 50 euro. Wat intense belevenissen en waardevolle herinneringen aan 'des mensen aard' op het zuidelijk halfrond. Dus de motor tussen je benen en het avontuur gaat verder. Geweldig verslag Rob, bedankt en er komen vast nog wel meer engeltjes! Enjoy the ridexxx